Wist u dat Bon-ICT u al een supportcontract kan aanbieden van minimaal 2 uren per maand waarbij u verzekerd bent van support op uw hele automatiseringsomgeving?

Indien u dit wenst zorgen wij voor een periodiek onderhoud aan uw computers en uw netwerk waarmee u de kans op calamiteiten aanzienlijk verkleint. Een onderhoudscontract heeft als extra voordeel dat wij op de hoogte zijn van uw gehele automatiseringsomgeving waardoor wij sneller kunnen inspringen op mogelijke problemen.

Mocht er eens iets mis gaan met uw apparatuur….

Remote Support

Bon-ICT kan op stand (remote) support voor uw servers, netwerk, routers en firewall leveren. Om dat te kunnen doen dient u een programma te installeren. Via dat programma kunnen wij toegang tot uw omgeving krijgen en support verlenen.

De naam van het programma is SplashTop en het programma is voor verschillende systemen beschikbaar.

Klik op onderstaand logo om de website van Splashtop te bezoeken, waarna u daar de juiste download kunt starten. Voor meer informatie kunt u contact met Bon-ICT opnemen.

splashtop remote support

Cont(r)act met Bon-ICT garandeert service!

Bij al onze bestaande klanten is het netwerk zo ingericht dat wij bij acute problemen direct kunnen inloggen. Heeft u vandaag al een probleem? Bel ons dan direct (015 – 760 00 20) zodat wij u gelijk telefonisch te woord kunnen staan. Is het probleem telefonisch niet op te lossen dan plannen wij graag een bezoek bij u op kantoor of verwijzen u direct door naar een van onze business partners.